دانلود رایگان کتاب ایمان و چالشهای معاصر
::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::
دانلود رایگان کتاب ایمان و چالشهای معاصر
www.rozex.rozblog.com
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم

صفحه اصلیکتب دینی دانلود رایگان کتاب ایمان و چالشهای معاصر

تعداد بازدید : 236
نویسنده پیام
heesam آفلاین


ارسال‌ها : 6
عضويت : 28 /5 /1393
دانلود رایگان کتاب ایمان و چالشهای معاصر

دل مشغولی دیرپای و مقدس انسان نیل به سعادت و جاودانگی است . تنها راه این مقصود ، ایمان است . ایمان ، به انسان حیات و پویایی می بخشد . مومن کسی است که دیوارهای بلند خودیت را فروریخته و با تمام وجود با خدای هستی پیوند خورده است . تنها ایمان است که انسان را از لبه ی تاریکی رانده ، اورا به وادی نور و بهجت وارد می کند . انسان بی ایمان به تاریکی ها و تیرگی ها چشم دوخته است و نومیدی را تجربه میکند. ایمان به انسان آرمان ، عقیده ، انتخاب ، تحول و روشن دلی می بخشد . عدالت خواهی و حلاوت همدلی با عظیم مطلق ، درسایه ایمان حاصل میشود. احیای انسان جز از رهگذار ایمان زنده ،ممکن نیست . انسان مومن تنها نیست و هرگز بیماری ، پوچی ،اضطراب و ناامنی اورا نمی آزارد ، و به راستی ایمان دینی نوزایی بشر است .

ایمان یک فضیلت است ، بلکه ایمان اساس فضیلتهاست. گوهر ارزشمند ایمان راباید باز شناخت . این جام جهان نما زوایای ناشناخته ای دارد که تلاشهای علمی جدی و بیشتری را میطلبد …..

این کتاب که محصول تلاش پژوهشگر ارجمند جناب حجت الاسلام و المسلمین دکتر محمد تقی فعالی است ناظر به اینگونه مباحث روشنفکری است که تقدیم خوانندگان عزیز می گردد.دانلود کتاب از بخش زیر برای دانلود رایگان کتاب : دانلود رایگان کتاب ایمان و چالشهای معاصر بر روی کلید دانلود کتاب در بخش زیر کلیک نمایید نويسنده / مترجم : دکتر محمد تقی فعالی زبان کتاب : فارسی حجم کتاب : 1.7 مگابایت نوع فايل : PDF تعداد صفحه : 108 منبع : TakBook.com رمز فایل : www.takbook.com .zip]دانلود با لینک مستقیم


سه شنبه 28 مرداد 1393 - 00:48
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.



تمامي حقوق محفوظ است . طراح قالبــــ : روزیکســــ